Quantcast

Szállítás és fizetés

Fizetés

Ha készleten lévő vagy konfekciós terméket vásárol:

  • A vételár 100%-ának előre történő fizetése banki átutalással. A rendelés elküldése után a vevő kap tőlünk egy automatikus, írásos visszaigazolást a rendelésről, a rendelt tételekkel, vételárral, számlaszámmal és a rendelés egyedi számával, ez alapján a vételár 100%-át átutalja a megadott számlaszámra. Ezt a fizetést előlegként kezeljük és a fizetés jóváírásától számítjuk a rendelési határidőt. Az egyes termékek szállítási határideje különbözik, melyet a termék részletes leírásánál közlünk.
  • A vételár 50%-ának előre történő fizetése banki átutalással és a fennmaradó 50% utánvétes fizetése. A rendelés elküldése után a vevő kap tőlünk egy automatikus, írásos visszaigazolást a rendelésről, a rendelt tételekkel, vételárral, számlaszámmal és a rendelés egyedi számával, ez alapján a vételár 50%-át átutalja a megadott számlaszámra. Ezt a fizetést előlegként kezeljük és a fizetés jóváírásától számítjuk a rendelési határidőt. Az egyes termékek szállítási határideje különbözik, melyet a termék részletes leírásánál közlünk.
  • A vételár 100%-ának utánvéttel történő fizetése az adott futárszolgálatnál vagy a Magyar Postánál. A rendelés elküldése után a vevő kap tőlünk egy automatikus, írásos visszaigazolást a rendelésről, a rendelt tételekkel, vételárral, számlaszámmal és a rendelés egyedi számával, ez alapján a vételár 100%-át személyesen fizeti a kézbesítés idejében. A rendelési határidőt a megrendelés leadásától számítjuk. Az egyes termékek szállítási határideje különbözik, melyet a termék részletes leírásánál közlünk.

 Ha megrendelésre készülő vagy egyedi méretű terméket vásárol: 

  • A vételár 100%-ának előre történő fizetése banki átutalással. A rendelés elküldése után a vevő kap tőlünk egy automatikus, írásos visszaigazolást a rendelésről, a rendelt tételekkel, vételárral, számlaszámmal és a rendelés egyedi számával, ez alapján a vételár 100%-át átutalja a megadott számlaszámra. Ezt a fizetést előlegként kezeljük és a fizetés jóváírásától számítjuk a rendelési határidőt. Az egyes termékek szállítási határideje különbözik, melyet a termék részletes leírásánál közlünk.
  • A vételár 50%-ának előre történő fizetése banki átutalással és a fennmaradó 50% utánvétes fizetése. A rendelés elküldése után a vevő kap tőlünk egy automatikus, írásos visszaigazolást a rendelésről, a rendelt tételekkel, vételárral, számlaszámmal és a rendelés egyedi számával, ez alapján a vételár 50%-át átutalja a megadott számlaszámra. Ezt a fizetést előlegként kezeljük és a fizetés jóváírásától számítjuk a rendelési határidőt. Az egyes termékek szállítási határideje különbözik, melyet a termék részletes leírásánál közlünk.

Szállítás

Magyar Posta - Címre kézbesítés

  • A csomag a Magyar Postán keresztül kerül kézbesítésre és a kiválasztott szolgáltatástól függően 1-2 napig tart annak kézbesítése 
  • A csomag feladását követően e-mailes vagy sms értesítést kap a csomag küldeményazonosítójával
  • A csomag helyzetét ide kattintva nyomon követheti
  • Amennyiben a kézbesítő nem éri el a megadott címen az adott csomagot a címhez tartozó postán elhelyezi és a címzettnek erről értesítést hagy
  • A postán a csomag a Magyar Posta által garantált határidőn belül elérhető lesz a címzett számára, azon felül vissza lesz küldve a csomag feladójának
  • Utánvétes kézbesítés esetén a kézbesítőnek kell kifizetni az előre megadott vételárat, mely lehet 50% vagy 100%
  • A kézbesítés alatt kérjük ellenőrizze a csomag teljességét, esetleges sérüléseket vagy a csomag nyitott állapotát jelezze a kézbesítőnek és azt követően nekünk is. Amennyiben azt szükségesnek találja ne vegye át a csomagot és szintén értesítsen bennünk, hogy az adott probléma megoldásán dolgozhassunk. Ha a csomagot a látható sérülés ellenére átveszi, azt sem a kézbesítőnek, sem nekünk nem jelzi, akkor a későbbi reklamációt sem a Magyar Posta, sem mi nem fogadjuk el. Ha a csomag nem kézenfekvően sérült a kézbesítőnek nem kötelessége megvárni a csomag kinyitását.
  • Ha a csomag nem volt láthatóan sérült, mégis a benne lévő termék megsérült a szállítás alatt, lépjen kapcsolatba a Magyar Postával az alábbi elérhetőségeket használva

Magyar Posta - PostaPontra kézbesítés

  • A csomag a Magyar Posta Ön által választott PostaPontjára kerül kézbesítésre és a kiválasztott szolgáltatástól függően 1-2 napig tart annak kézbesítése 
  • A csomag feladását követően e-mailes vagy sms értesítést kap a csomag küldeményazonosítójával
  • A csomag helyzetét ide kattintva nyomon követheti
  • Az értesítés megérkezése előtt kérjük ne menjen az adott Pontra, csomagja még nem érkezett oda
  • Az adott csomagot személyazonosságának ellenőrzését követően a Posta alkalmazottja a Ön rendelkezésére bocsájtja
  • A postán a csomag a Magyar Posta által garantált határidőn belül elérhető lesz a címzett számára, azon felül vissza lesz küldve a csomag feladójának
  • Utánvétes kézbesítés esetén a kézbesítőnek kell kifizetni az előre megadott vételárat, mely lehet 50% vagy 100%
  • Az átadás időpontjában kérjük ellenőrizze a csomag teljességét, esetleges sérüléseket vagy a csomag nyitott állapotát jelezze a Posta alkalmazottjának és azt követően nekünk is. Amennyiben azt szükségesnek találja ne vegye át a csomagot és szintén értesítsen bennünk, hogy az adott probléma megoldásán dolgozhassunk. Ha a csomagot a látható sérülés ellenére átveszi, azt sem a Posta alkalmazottjának, sem nekünk nem jelzi, akkor a későbbi reklamációt sem a Magyar Posta, sem mi nem fogadjuk el. Ha a csomag nem kézenfekvően sérült a Posta alkalmazottjának nem kötelessége megvárni a csomag kinyitását.
  • Ha a csomag nem volt láthatóan sérült, mégis a benne lévő termék megsérült a szállítás alatt, lépjen kapcsolatba a Magyar Postával az alábbi elérhetőségeket használva

GLS - Címre kézbesítés

  • A csomag a GLS futárszolgálatán keresztül kerül kézbesítésre és a kiválasztott szolgáltatástól függően 3-4 napig tart annak kézbesítése (mivel ezt a szolgáltatást Csehországból történő közvetlen kiszállításra használjuk abban az esetben, ha a termék nem a magyarországi MiaBellától érkezik)
  • A csomag feladását követően e-mailes vagy sms értesítést kap a csomag küldeményazonosítójával
  • A csomag helyzetét ide kattintva nyomon követheti
  • Amennyiben a kézbesítő nem éri el a megadott címen az adott csomagot a GLS raktárában elhelyezi és a címzettnek erről értesítést hagy
  • A címzett ezt követően az előzőleg kapott online vagy telefonon elérhetőségeken keresztül kapcsolatba lép a GLS ügyfélszolgálatával és az új kézbesítést kéri
  • Utánvétes kézbesítés esetén a kézbesítőnek kell kifizetni az előre megadott vételárat, mely lehet 50% vagy 100%
  • A kézbesítés alatt kérjük ellenőrizze a csomag teljességét, esetleges sérüléseket vagy a csomag nyitott állapotát jelezze a kézbesítőnek és azt követően nekünk is. Amennyiben azt szükségesnek találja ne vegye át a csomagot és szintén értesítsen bennünk, hogy az adott probléma megoldásán dolgozhassunk. Ha a csomagot a látható sérülés ellenére átveszi, azt sem a kézbesítőnek, sem nekünk nem jelzi, akkor a későbbi reklamációt sem a GLS, sem mi nem fogadjuk el. Ha a csomag nem kézenfekvően sérült a kézbesítőnek nem kötelessége megvárni a csomag kinyitását.
  • Ha a csomag nem volt láthatóan sérült, mégis a benne lévő termék megsérült a szállítás alatt, lépjen kapcsolatba a GLS ügyfélszolgálatával az alábbi elérhetőségeket használva

 

Személyes átvétel

  • Az előre kifizetett termé(ke)ket személyesen veheti át a MiaBella magyaroszági szalonjában a következő címen: 

    MiaBella Hungary
    Jelenleg nincs lehetőség személyes átvételre, helyszín változása miatt
    info@miabella.hu

 

  • személyes átvétel csak előzetes telefonos vagy írásos megegyezés alapján lehetséges